reklama

Mňam

Tieto horúčavy mi pripomenuli predminuloročný výlet. Cieľ: Krym. Lístok vlakom bol už dva mesiace vypredaný, ale nádej na kúpu autobusového lístka tu bola, čo sa relatívne ľahko podarilo. Prvá zastávka: Kyjev. Pekné. Najviac ma prekvapila Domašňa kuchňa, v preklade Domáca kuchyňa :0). Bolo tam strašne veľa ľudí a plno dobrôt. V porovnaní s reštauráciami v okolí sa tam dá najesť „za babku“- teda za hrivňu. Mám veľmi rada rozmanitosť na tanieri. To znamená, že potrebujem ochutnať „ z každého rožku trošku“ a v mnohých podnikoch sa mi to nedarí, lebo keď si už niečo malé objednám, nedajú mi k tomu ešte za lyžičku z každého jedla, ktoré v ten deň uvarili L. No a v Kyjeve to bola paráda. Asi 50 rôznych pochúťok a na mojom tanieri dokonalý mix. Prestup na autobus na Jaltu. Krym. Pekné. Asi tretí deň som si na miestnom trhu kúpila také super vyzerajúce hríby, navštívili sme miestne „domáce kuchyne“. Takže som zase zo všetkého ochutnala a o pár hodín na to som už ležala na infekčnom v Simferopole. Príznaky opisovať nebudem. Simferopoľ. Konkrétne infekčné oddelenie v jednej z nemocníc. Milí ľudia a kamarátsky prístup. O niekoľko dní ma pustili. Cesta naspäť- opäť Kyjev, ale bez jedla- mala

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Baja Bercíková

Baja Bercíková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prechádzkami si čistím hlavu- teraz už nie tak často, lebo môj takmer 15 ročný pes Anry vládze čoraz menej. Tak to skúšam inak.:0) Zoznam autorových rubrík:  PocityÚsmevyŽivot

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu