reklama

Včera som si kúpila knihu

No cítim sa dosť rozpačito. Stála 5 korún.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Prechádzala som sa kníhkupectvom a najskôr som simyslela, že som asi zle zaregistrovala sumu. Nechala som to taka smerovala som dozadu, ale nedalo mi to a pozrela som sa opäť. Približšom sledovaní som zistila, že sa tam nachádza oveľa viac kníhs takouto a podobne smiešne nízkou cenou.

Tá moja knižka má 370 strán, je to paperback a bolavydaná v roku 2004. Pôvodne stála okolo 200 korún- teda 6 € a párcentov, teraz len niekoľko centov...

Cestou vlakom sa mi z nej dobre čítalo- samá poézia odrôznych autorov. Ten rozpačitý pocit ma ale vôbec neprešiel, skôr sa umocnil! 

Baja Bercíková

Baja Bercíková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prechádzkami si čistím hlavu- teraz už nie tak často, lebo môj takmer 15 ročný pes Anry vládze čoraz menej. Tak to skúšam inak.:0) Zoznam autorových rubrík:  PocityÚsmevyŽivot

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu