reklama

Autobus

Kde bolo, tam bolo, bol jeden autobus.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V podstate je jedno, aký to je autobus- akej značky, či akej spoločnosti patrí.

Dôležité je, že ten autobus existuje a mal by byť plne obsadený- to je podmienka.

Potom si len stačí prisadnúť a počúvať, počúvať a počúvať. V podstate neviem, či sa ľudia cítia osamelo, či sa potrebujú vyrozprávať a nemá ich kto počúvať, či čo je vo veci.

V poslednej dobe sa mi stáva, že keď si pri niekoho prisadnem, vyrozpráva sa mi. Začína sa to tak nesmelo- zážitkom z prežitého dňa, pokračuje ukazovaním rodinných fotiek a končí sa to až keď vystupujem ja alebo dotyčný človek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes sa mi to stalo znova. Prisadla som si a dozvedela som sa takmer celý životný príbeh. Bolo to také dobrovoľne- nasilu. Za celý čas som povedala možno päť súvislých viet, väčšinou som len počúvala a pozerala sa z okna.

- Ja tú moju dcéru mám tak rád, ale nedokážem jej to povedať.

- Tak to skúste.

Po chvíľkovom mlčaní som dostala odpoveď.

- Pokúsim sa.

- A ďakujem, veľmi dobre sa mi s Vami porozprávalo (za celý čas som povedala možno päť súvislých viet).

- Dovidenia.

Je mi z toho smutno.

Baja Bercíková

Baja Bercíková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prechádzkami si čistím hlavu- teraz už nie tak často, lebo môj takmer 15 ročný pes Anry vládze čoraz menej. Tak to skúšam inak.:0) Zoznam autorových rubrík:  PocityÚsmevyŽivot

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu