reklama

Prílet z USA

Zajtra má priletieť z USA moja sestra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bola tam pracovať a cestovať tak ako množstvo ďalších študentov.

A zajtra má prísť... A to netuší, že máme nového psíka Čikiho, lebo Anry už žiaľ zaspal naveky.

Prvé dni a týždne boli pre ňu dosť ťažké...Ameriku si predstavovala inak.

Pred chvíľou zazvonil telefón, volala Raduš z letiskovej haly, že už je tam a teší sa domov. A že nás všetkých ľúbi a pá a dlhé cmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.

Raduš je jednoducho taká a i napriek začiatočným problémom všetko dobre dopadlo, tvrdo makala, mala sa fajn a tiež aj trochu pocestovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A to netuší, že zajtra ju čaká torta s nápisom VITAJ DOMA.

Nedávno sme dostali e-mail v duchu: som v LA a bola som v tetovacom štúdio- pozrieť sa a mám na nohe malého tučniaka, na čo som ja vyprskla, lebo Raduš nás už tak ľahko neprekvapí...má už škorpióna.

Nezabudla poslať všetkým pohľadnice s typickým cmuuuuuuuuuk a tromi srdiečkami a sem-tam všetkých obvolať a posťažovať sa, aké to tam je strašné a o pár dní nás všetkých informovať, že už je to zase fajn.

A to nevie, že v období medzi zlým a dobrým obdobím sme doma svorne nadávali, že to nie je ani pravda, takto sa správať k študentom a v období medzi dobrým a zlým obdobím sme boli zase radi, že Raduš je rada.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A zajtra ju prídeme čakať na letisko...a to nevie, koľko prekvapení máme pre ňu pripravených.

Tak šťastný let a zajtra sa uvidíme.:0)

Baja Bercíková

Baja Bercíková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prechádzkami si čistím hlavu- teraz už nie tak často, lebo môj takmer 15 ročný pes Anry vládze čoraz menej. Tak to skúšam inak.:0) Zoznam autorových rubrík:  PocityÚsmevyŽivot

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu