reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Baja Bercíková

Baja Bercíková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prechádzkami si čistím hlavu- teraz už nie tak často, lebo môj takmer 15 ročný pes Anry vládze čoraz menej. Tak to skúšam inak.:0) Zoznam autorových rubrík:  PocityÚsmevyŽivot

reklama

Život

Ľudskosť

Baja Bercíková

Ľudskosť

Dnes večer mi bolo akosi smutno.

  • 19. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ako som neprišla o mobil

Baja Bercíková

Ako som neprišla o mobil

Minulý týždeň som bola v McDonald´s v Auparku. Miesto a podnik uvádzam zámerne.

  • 19. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 516x
  • 4
Keď je vonku zima...

Baja Bercíková

Keď je vonku zima...

Ťažko to znášam a ešte ťažšie, keď je to z dňa na deň. Bez prípravy a dôraznejšieho varovania. V sobotu ráno som ešte z pomerne teplej Bratislavy cestovala do Prahy. A pri večernej prechádzke som takmer zmrzla. Keď som sa vracala späť, odprevádzalo ma upršané počasie kombinované so silným vetrom.

  • 17. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
celkom obyčajné neuveriteľnosti

Baja Bercíková

celkom obyčajné neuveriteľnosti

V poslednej dobe sa dejú veci...obyčajné...ale neobyčajne veľa.

  • 17. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Hádka?

Baja Bercíková

Hádka?

Dnes som opäť cestovala autobusom. Na diaľkovom spoji v Nitre pristúpilo veľa ľudí. Rad bol naozaj dlhý a pokojný až do momentu, keď sa jedna korpulentná rómska občianka nepostavila mimo radu a silou mocou sa chcela dostať do autobusu.

  • 27. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Bratislavský fotomaratón

Baja Bercíková

Bratislavský fotomaratón

V Bratislave po prvý raz a to dnes- fotomaratón.

  • 22. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Autobus

Baja Bercíková

Autobus

Kde bolo, tam bolo, bol jeden autobus.

  • 20. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Prílet z USA

Baja Bercíková

Prílet z USA

Zajtra má priletieť z USA moja sestra.

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Informácia

Baja Bercíková

Informácia

“Naučte sa čítať.” Tak znela odpoveď úradníčky.

  • 1. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Koľko stojí cestovný lístok do Lipska- vlakom?

Baja Bercíková

Koľko stojí cestovný lístok do Lipska- vlakom?

Veľmi rada cestujem, objavujem nové miesta, spoznávam ľudí.

  • 26. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Hviezda či lietadlo?

Baja Bercíková

Hviezda či lietadlo?

„Orgánizátori predpokladajú, že sa na festivale práve nachádza okolo 15 000 ľudí. Informácia sa získavala ťažko, ale predsa. Zajtra by k nim malo pribudnúť ďalších 5 000,“ znel hlas v rádiu.

  • 20. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kytice a uhorky

Baja Bercíková

Kytice a uhorky

Špeciálna kytica s mašľou.

  • 15. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Inakosť

Baja Bercíková

Inakosť

Svetrík je môj dobrý kamarát. Vysoký a sympatický muž, vo vnútri je to veľmi citlivý a vnímavý človek. Okrem toho je talentovaný, krásne maľuje a býva nedochvíľny. Aspoň takto ho poznám ja.

  • 11. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Anry

Baja Bercíková

Anry

Anruša je nezničiteľný. Ak sa o mačkách hovorí, že majú sedem životov, môj Anry ich má oveľa viac. Prežil so mnou toho dosť. Od minulého roku spolu „oslavujeme“ každý mesiac. V čase, keď som ja work and travellovala v Amerike, dostal porážku. Nie z toho, že som sa na pár mesiacov vzdialila, ale z prílišného tepla a vek hral tiež svoju úlohu. Anry je nemý svedok môjho dospievania.

  • 18. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Nepripravení na cvičisku, tažko na bojisku?

Baja Bercíková

Nepripravení na cvičisku, tažko na bojisku?

Možno je to len môj subjektívny pocit a rozčarovanie, ale stále v sebe spracovávam koniec školy. Skončili sme 29.5.2007. Pred poslednou štátnicou sme boli výrazne nervóznejší ako pred predchádzajúcimi tromi. Všetci sme to chceli mať úspešne za sebou. A stalo sa…

  • 7. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Mňam

Baja Bercíková

Mňam

Tieto horúčavy mi pripomenuli predminuloročný výlet. Cieľ: Krym. Lístok vlakom bol už dva mesiace vypredaný, ale nádej na kúpu autobusového lístka tu bola, čo sa relatívne ľahko podarilo. Prvá zastávka: Kyjev. Pekné. Najviac ma prekvapila Domašňa kuchňa, v preklade Domáca kuchyňa :0). Bolo tam strašne veľa ľudí a plno dobrôt. V porovnaní s reštauráciami v okolí sa tam dá najesť „za babku“- teda za hrivňu. Mám veľmi rada rozmanitosť na tanieri. To znamená, že potrebujem ochutnať „ z každého rožku trošku“ a v mnohých podnikoch sa mi to nedarí, lebo keď si už niečo malé objednám, nedajú mi k tomu ešte za lyžičku z každého jedla, ktoré v ten deň uvarili L. No a v Kyjeve to bola paráda. Asi 50 rôznych pochúťok a na mojom tanieri dokonalý mix. Prestup na autobus na Jaltu. Krym. Pekné. Asi tretí deň som si na miestnom trhu kúpila také super vyzerajúce hríby, navštívili sme miestne „domáce kuchyne“. Takže som zase zo všetkého ochutnala a o pár hodín na to som už ležala na infekčnom v Simferopole. Príznaky opisovať nebudem. Simferopoľ. Konkrétne infekčné oddelenie v jednej z nemocníc. Milí ľudia a kamarátsky prístup. O niekoľko dní ma pustili. Cesta naspäť- opäť Kyjev, ale bez jedla- mala

  • 24. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
V hlavnej úlohe

Baja Bercíková

V hlavnej úlohe

V hlavnej úlohe somár, ale pekne poporiadku... Rozhodli sme sa, že sa pôjdeme najesť niekam von. Oproti penziónu sa nachádza zverinec. Sú tam rozkošné zvieratá a okolo vždy veľa ľudí. Prevládajú hlavne rodičia s deťúrencami a v nedeľu to nebolo inak.

  • 22. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 485x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu