reklama

Kvapky na srdcabôľ

V horách som s mojimi kamarátmi strávila veľa pekných chvíľ. A keďže tam majú ľudia k sebe bližšie a viac sa o seba zaujímajú, aj nám sa prihodilo pár milých príhod.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pri jednej z túr niekde v Dolomitoch bola okrem nás na chate aj partia starších chlapov. Všetci sa skvele bavili okrem jedného. Ja som to veľmi nespozorovala, ale moja kamarátka áno. Ráno sa držal od partie bokom a stále smrkal a kýchal. Kamarátka to už nevydržala a išla za ním. V ruke mala kvapky do nosa. Očkom sme ich pozorovali. On- uslzený Talian, ona- Slovenka so snahou pomôcť. Snažila sa mu vysvetliť, že tie kvapky mu na tú nádchu naozaj pomôžu a bude mu lepšie. Chvíľu ešte posunkovali a nakoniec sa Talian naplno rozplakal. Ukázal jej zlomené srdce a vtedy sme to všetci pochopili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poďakoval sa, dokonca ho to trochu aj rozosmialo. Odvtedy keď už nič nepomáha, liečime srdcabôľ otázkou: “A kvapky do nosa nechceš?”

Baja Bercíková

Baja Bercíková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prechádzkami si čistím hlavu- teraz už nie tak často, lebo môj takmer 15 ročný pes Anry vládze čoraz menej. Tak to skúšam inak.:0) Zoznam autorových rubrík:  PocityÚsmevyŽivot

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu