reklama

Ako som neprišla o mobil

Minulý týždeň som bola v McDonald´s v Auparku. Miesto a podnik uvádzam zámerne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Na tom by nič nebolo, veď sa tam premele veľa ľudía medzi nimi aj ja. Popri jedle som veselo telefonovala, dojedla, ukončilahovor a odišla.

To by asi tiež nebolo až také prekvapujúce, poobzerala somsi ešte pár obchodov a asi o hodinu neskôr som už sedela v teplesvojej izby pred počítačom.

Dve nové správy. Fajn. Predmet prvej: Mobil, predmet druhej:Ty a mobil, mysliac si, že sú to tie otravné správy- pošli 10 a potomuvidíš...som ich chcela zmazať, ale ...

Prečítala som si ich. Zneli nejako takto- A kde ty mášmobil? Mala si dobrú americkú večeru?Volali z McDonald´s - pracovníčka Zuzka, že našla tvoj mobila máš ho u vedúceho zmeny, choď si poň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ejha, ja nemám pri sebe mobil... tú hodinku mi aniveľmi nechýbal. Ale dlhšie už áno, ajtá uzavretá zmluva na 2 roky.

Tak aj keď sa mi už síce veľmi nechcelo, vstala somz teplej postieľky a dorazila som do Auparku tesne pred 22:00. Zuzkatam už nebola a ani vedúci zmeny, ale bola tam vedúca. Dali mi môj stratený mobil a ja som bola šťastná akoblcha.

PS: Ďakujem všetkým, ktorí sa nezištne zúčastnili na tejtoakcii, ale hlavne Zuzke, že neváhala a vyhľadala si v mojom zoznamemoju maminu- resp. jej číslo a zavolala jej. Ostatné už viete. 

Baja Bercíková

Baja Bercíková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prechádzkami si čistím hlavu- teraz už nie tak často, lebo môj takmer 15 ročný pes Anry vládze čoraz menej. Tak to skúšam inak.:0) Zoznam autorových rubrík:  PocityÚsmevyŽivot

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu