reklama

celkom obyčajné neuveriteľnosti

V poslednej dobe sa dejú veci...obyčajné...ale neobyčajne veľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na ulici vidím malé dievčatko, ktoré beží ku chodníku a za sebou ťahá plyšového psíka uviazaného na švihadle. Keď popri nej prechádzam, hovorí mi: "Dobrý deň, teta, nechceš pohladkať môjho psíka?"

"Ahoj, bojím sa, že ma pohryzie."

"Ale on ťa nepohryzie, nechceš pohladkať môjho psíka?"

Trochu mi to pripomenulo Malého princa...

Stretla som "dávnych známych". Prehodili sme pár viet- s niektorými dokonca celkom dosť a jeden povedal, že sa ozve, ale neupresnil kedy...

Dnes znova, bývalá spolužiačka, nevideli sme sa niekoľko rokov. Dvom ďalším sa narodili pred pár dňami bábätká. Niežeby to bolo nezvyčajné, ale človek sa behom krátkeho času stretne s ľudmi, ktorých už dávno nevidel a zdá sa mu to...iné...toľko noviniek...rozdielne životné cesty, ktoré sa na pár minút spojili a znovu idú ďalej samostatne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Veď si vedela, že sú tehotné?"

"Nevedela, ale keď s nimi budeš, tak ich pozdrav a že gratulujem." 

Baja Bercíková

Baja Bercíková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prechádzkami si čistím hlavu- teraz už nie tak často, lebo môj takmer 15 ročný pes Anry vládze čoraz menej. Tak to skúšam inak.:0) Zoznam autorových rubrík:  PocityÚsmevyŽivot

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu