reklama

Bratislavský fotomaratón

V Bratislave po prvý raz a to dnes- fotomaratón.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Keď som sa pred pol jedenástou prišla zaregistrovať, bolo na Primaciálnom námestí veľmi veľa ľudí. A boli tam dva rady. Postavila som sa do toho kratšieho, ale ako sa ukázalo, pre mňa bol ten nesprávny.

Aj samotných organizátorov prekvapila toľká početná účasť- pri zbere fotiek zaznelo na chodbe číslo 800, ale či je to pravda, to neviem.

Prvému ročníku prialo počasie. Slniečko svietilo o sto šesť. Pár prvoročníkových chybičiek ako nedostatočné značenie spomínaných radov (jeden pre registrovaných cez internet, druhý pre last minute pocestných), "pískajúci" megafón však nepokazili vo vzduchu visiace fotonadšenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Nebojíš sa? Pýtam sa, lebo som ešte nebehala po meste s 12 témami, aby som na ne nafotila výstižné fotečky.

- Bojím, ale sa veľmi teším.

Započula som jeden z mini rozhovorov.

Pred oficiálnym začatím sme zdvihli nad hlavy foťáky, fotodelá i fotojednorazovky, spoločná fotka a hurá na 12 tém a potom hor sa fotiť. Počas 6 hodín som po celom meste stretávala "kolegovcov" v akcii. Bol to fajn prežitý deň i keď vystihnutie niektorých tém dalo zabrať. Veď posúďte.

Témy Bratislavského fotomaratónu

0. Štartovné číslo

1. Sobota

2. My ľudia

3. Verzus

4. Voľné miesta

5. Staré múry, staré príbehy

6. Keď ju miluješ, nie je čo riešiť

SkryťVypnúť reklamu
reklama

7. Ukážem ti niečo

8. Tu som rád

9. Štruktúra

10. Pot

11. Spomaľ

12. Reštart 

Baja Bercíková

Baja Bercíková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prechádzkami si čistím hlavu- teraz už nie tak často, lebo môj takmer 15 ročný pes Anry vládze čoraz menej. Tak to skúšam inak.:0) Zoznam autorových rubrík:  PocityÚsmevyŽivot

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu